Blog

Na czym polega sztancowanie?

Ciekawy kształt opakowania produktu, folderu reklamowego, etykiety czy wobblera zwraca na siebie uwagę, pozwala wyróżnić firmę na tle konkurencji. Przekłada się więc na skuteczność sprzedaży…

Czytaj więcej

Bigowanie papieru – co to i po co się je wykonuje?

Folder reklamowy, opakowanie produktu lub kartonowy ekspozytor mogą z pomocą wykrojników zyskać niemal dowolny kształt i budowę. Po wykrojeniu trzeba je jednak odpowiednio złożyć. Żeby…

Czytaj więcej

Czym jest system identyfikacji wizualnej?

Człowiek ma unikatowy wygląd, a określają go cechy charakteru, postawy i zachowania, które nierzadko eksponuje styl ubioru i szerzej: życia. Żeby nadać taką „osobowość” marce,…

Czytaj więcej

Ile kosztuje wydanie książki?

Dla debiutujących autorów wydanie swojej książki to możliwość nie tylko zarobienia pieniędzy, lecz również dotarcia do szerokiej publiczności. To pierwszy duży krok na drodze kariery…

Czytaj więcej

Rodzaje druku – technika druku płaskiego, wklęsłego i wypukłego

Rodzaje, technologie, techniki i metody druku – to wiedza potrzebna nie tylko drukarzom, grafikom i poligrafom. Przydaje się również wszystkim zlecającym realizację materiałów drukarni: wydawcom,…

Czytaj więcej

Jaka czcionka jest najlepsza do czytania? Jaką czcionką pisać książkę?

Treść czy forma? W procesie przygotowania książki, czasopisma, a nawet katalogu i ulotki oba te aspekty są równie ważne. Nawet najlepsza praca, jeśli nie uszanuje…

Czytaj więcej

Charakterystyka opraw klejonych

Oprawa to szereg procesów, które składają się na staranne wykończenie katalogów, czasopism lub książek. Łączenie bloku z okładką może następować na skutek procesów szycia lub…

Czytaj więcej

Czym są spady drukarskie i w jakim celu się je stosuje?

Każdy z nas wycinał kiedyś jakąś ilustrację albo ramkę z tekstem z białej kartki papieru – trudno to zrobić idealnie, tak aby nie uciąć jakiejś…

Czytaj więcej

Czy katalogi reklamowe mogą być skutecznym narzędziem marketingu bezpośredniego?

Dobry marketing bezpośredni jest filarem sprzedaży. Klucz do sukcesu? Jakościowa baza danych i… skuteczne narzędzia. Czy w dobie internetu, precyzyjnego targetowania, automatyzacji i personalizacji wciąż…

Czytaj więcej