Blog

The shortened cover effect

Druk rolowy jest najbardziej popularną i najlepszą metodą druku dla wysokich nakładów. A co jeśli chcemy połączyć różne metody wydruku, aby uzyskać oryginalny wygląd publikacji?…

Read more

Drukarnia przyjazna dla środowiska

Drukarnia przyjazna dla środowiska – Zielona drukarnia Dbanie o środowisko stało się niezbędnym elementem działalności firm w każdej branży. Jako część szwedzkiej grupy Elanders przykładamy…

Read more

Słownik pojęć drukarskich – Magiczne wyrazy w języku drukarskim

Podczas kontaktu z drukarnią możecie spotkać się ze słowami, które brzmią tajemniczo. Jednak ich znajomość może usprawnić proces druku Waszych materiałów, a także poprawić ich…

Read more

Błędy w plikach do druku – Top 5

Czy zdarzyło się Wam dostać gotowe wydruki z drukarni różniące się kolorystycznie od tego co widzieliście w projekcie na monitorze? Poniżej przedstawiamy najczęściej spotykane błędy…

Read more

Instrukcje obsługi – druk i zarządzanie łańcuchem dostaw

Ważną częścią działalności Elanders jest obsługa fabryk i firm zarządzających łańcuchem dostaw w zakresie dostarczania komponentów drukowanych, takich jak książki serwisowe, instrukcje obsługi, karty gwarancyjne,…

Read more

Nowy wygląd czasopisma – case study czasopismo Własny Biznes Franchising

Z miesięcznikiem Własny Biznes Franchising współpracujemy od lat. Niedawno wydawca zwrócił się do naszej drukarni z chęcią odświeżenia wyglądu, a co za tym idzie zmianą…

Read more

Jak stworzyć ekskluzywny katalog dla marki premium?

Wygląd katalogów marek premium jest niezwykle ważny i odgrywa istotną rolę w procesie zakupowym. Nie ma tu miejsca na półśrodki i zamienniki. Zdjęcia, format druku,…

Read more

Jak prawidłowo zrobić folder reklamowy i zainteresować klientów ofertą?

Skuteczny folder reklamowy to klucz do promowania swojej firmy, produktów i świadczonych usług.  Powinien się wyróżniać na tle konkurencji, przykuwać uwagę klientów i wzbudzić ich…

Read more

MARKETING&DRUKARNIA – 5 praktycznych wskazówek, które pomogą w efektywnej współpracy z drukarnią

Prawidłowa komunikacja marketera z drukarnią wymaga podstawowej wiedzy poligraficznej. Pierwszy krok do sukcesu to jasno sprecyzowane oczekiwania wobec drukarni. Wpływa to na szybkość realizacji i…

Read more