Blog

Lakier dyspersyjny

W jakim celu stosuje się lakiery dyspersyjne?

Lakiery dyspersyjne odgrywają ważną rolę w branży poligraficznej, oferując korzyści zarówno estetyczne, jak i funkcjonalne. Ich zastosowanie wpływa na poprawę jakości oraz trwałości wydruków, a…

Läs mer
Digitaltryck

Druk cyfrowy – kiedy się opłaca? Jakie są jego rodzaje?

Druk cyfrowy to technika używana już od wielu lat, jednak wciąż opracowywane są nowe technologie, które mają usprawnić cały proces drukowania oraz uczynić go lepiej…

Läs mer
Jakie są rodzaje papieru

Jakie są rodzaje papieru?

O papierze – wyjątkowym materiale, który zmienił nasz świat i opiera się nawet rewolucji cyfrowej – moglibyśmy napisać serię książek. Fascynuje jego historia, właściwości, zastosowanie,…

Läs mer

Gramatura papieru a jego grubość – jakie ma znaczenie dla druku?

Gramatura papieru to parametr wpływający między innymi na grubość tego materiału, a tym samym także na możliwości jego zadrukowania. Warto poznać najpopularniejsze gramatury, aby wybierać…

Läs mer

Jakie są rodzaje kalendarzy?

W dobie cyfrowej rewolucji, gdzie elektroniczne wersje kalendarzy są na wyciągnięcie ręki, tradycyjne kalendarze papierowe wciąż cieszą się niesłabnącą popularnością. Różnorodność form sprawia, że bez…

Läs mer

Budowa książki – z jakich elementów zbudowana jest książka?

Budowa książki wydaje się prosta – okładka, może obwoluta, blok kartek w środku i tyle. W praktyce jednak tych części składowych, czasem detali, jest więcej…

Läs mer

Na czym polega sztancowanie?

Ciekawy kształt opakowania produktu, folderu reklamowego, etykiety czy wobblera zwraca na siebie uwagę, pozwala wyróżnić firmę na tle konkurencji. Przekłada się więc na skuteczność sprzedaży…

Läs mer

Bigowanie papieru – co to i po co się je wykonuje?

Folder reklamowy, opakowanie produktu lub kartonowy ekspozytor mogą z pomocą wykrojników zyskać niemal dowolny kształt i budowę. Po wykrojeniu trzeba je jednak odpowiednio złożyć. Żeby…

Läs mer

Czym jest system identyfikacji wizualnej?

Człowiek ma unikatowy wygląd, a określają go cechy charakteru, postawy i zachowania, które nierzadko eksponuje styl ubioru i szerzej: życia. Żeby nadać taką „osobowość” marce,…

Läs mer