Druk broszur – dlaczego u nas?
Proces współpracy przy druku broszur:
Ciekawa, atrakcyjna wizualnie broszura reklamowa jest wizytówką firmy, skutecznym narzędziem promocji oraz budowania spójnego i pozytywnego wizerunku marki. Sam projekt to połowa sukcesu, resztę stanowi druk.
Określ parametry techniczne broszury.
Wyślij nam zapytanie. Jeśli potrzebujesz doradztwa, napisz.
Przeanalizuj otrzymaną ofertę i próbki materiałów.
Zleć nam druk i ciesz się z profesjonalnie wydrukowanych materiałów.
Our technology
Heatset web printing
Druk rolowy heatset jest rekomendowany przy wysokich nakładach broszur.
Coldset web printing
Druk rolowy coldsetowy jest stosowany przy druku mniej wymagających pozycji.
Sheet-fed printing
Druk arkuszowy jest stosowany przy najbardziej ekskluzywnych i prestiżowych broszurach.
Druk broszur a uszlachetnienia
Aby podkreślić wyjątkowość danej broszury należy zastosować odpowiednie uszlachetnienia.
UV lacquering
Lakierowanie UV po całości lub wybiórczo na poszczególne elementy. Lakierowanie UV wybiórcze może być płaskie lub wypukłe.
Laminating with foil
Laminowanie folią błyszczącą matową, soft touch, anti scratch itd. Bardzo często łączy się folię matową albo soft touch z kontrastującym lakierem UV wybiórczym.
Hot stamping
Hot stamping czyli nanoszenie różnego rodzaju folii – np. złotej, srebrnej, holograficznej – na gorąco.
Embossing
Tłoczenie czyli wklęsły lub wypukły element odciśnięty w okładce. Może występować sam lub w połączeniu z hot stampingiem.
Bindery
Oprawa zeszytowa płaska lub oczkowa
Hotmelt glued binding
PUR glued binding
Oprawa spiralowa wkręcana
Oprawa O-wire metalowa
Folding
Bigowanie
Perforation
Rounding of edges
Drilling holes
Insertowanie ulotek i gadżetów
Pojedyncze foliowanie
Brochure printing
a papier
Współpracujemy z producentami papieru i dystrybutorami zarówno w Polsce, jak i w całej Europie. W zależności od specyfiki broszury rekomendujemy odpowiedni papier rolowy lub arkuszowy. Oferujemy papiery zarówno powlekane, jak i niepowlekane.
W przypadku broszur w jakości premium rekomendujemy użycie papierów o wyższej gramaturze oraz zastosowanie odpowiednich uszlachetnień.
W przypadku broszur w wyższych nakładach i druku rolowego do środków broszury rekomendujemy papier o gramaturze środków maksymalnie 130gsm.
Druk broszur a optymalizacja kosztów
Poza najwyższą jakością drukowanych materiałów i licznymi usługami dodatkowymi dla różnych efektów wizualnych i funkcjonalnych, naszą ofertę wyróżnia możliwość optymalizacji kosztów i czasu realizacji zlecenia przez dobór odpowiedniej technologii w ramach offsetu – druku arkuszowego lub rolowego heatset. W zależności od nakładu i formatu pracy proponujemy druk z roli – papier jest tańszy, a cały proces szybszy, ponieważ z maszyn uzyskujemy już gotowe do oprawy składki. W stosunku do druku arkuszowego pojawia się natomiast kilka ograniczeń – mamy do wyboru mniej typów i parametrów podłoża i końcowych formatów pracy, nie możemy też zastosować uszlachetnień do środków broszury.
Druk broszur klasy premium
Broszura reklamowa klasy premium to broszura wydrukowana na offsecie z wykorzystaniem najlepszych papierów i uszlachetnień. Druk offsetowy przewyższa jakością druk cyfrowy: oznacza lepsze odwzorowanie barw i półtonów oraz wyższą rozdzielczość i powtarzalność. Gdy Klientowi zależy na jakości premium, proponujemy druk arkuszowy, który umożliwia użycie grubszych podłoży i wdrożenie wszystkich technik zdobienia wewnątrz publikacji. Broszury drukujemy we wszelkich formatach i na różnym papierze: powlekanym i niepowlekanym, kredzie czy papierze ekologicznym, a każdy z nich jest dostępny w wielu gramaturach.
Druk broszur a usługi uzupełniające
Dzięki sztancowaniu, czyli wycinaniu na wykrojniku uzyskamy dowolny format i kształt broszury: także nietypowy, np. nawiązujący do marki i jej produktów. W procesie bigowania przygotowujemy linie zgięcia, żeby broszurę ładnie złożyć i przygotować do dystrybucji. Jeśli materiały mają zawierać elementy odrywalne np. kupony, przygotujemy perforacje: i możemy je wykonać niezależnie od technologii druku (w druku zarówno rolowym, jak i arkuszowym). Do tego broszury reklamowe uzupełniamy o różne typy opraw: zwykłą zeszytową lub (przy większej liczbie stron) elegancką klejoną okładkę. Okładka może mieć dodatkowo jedno lub dwa skrzydełka. Bezpośrednio przed wysyłką możemy ponadto dodać do broszury ulotkę lub płaski gadżet i całość zafoliować, aby tworzyła spójny pakiet.